Το πρόγραμμα έχει την δυνατότητα έγκρισης από την ΑνΑΔ ως ενδοεπιχειρησιακό.  Οι επιχειρήσεις/οργανισμοί που ικανοποιούν τις προυποθέσεις της ΑνΑΔ, θα τύχουν της σχετικής επιχορήγησης. 

Δείτε εδώ την ιστοσελίδα της ΑνΑΔ. ​​

​​​

Κερδίστε την πιστότητα των πελατών σας για μακροπρόθεσμη επιτυχία


team building

Η επιτυχία απαιτεί 

συνεχή προπόνηση !!!

​​​Σας ενδιαφέρει αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα;
     Απλά συμπληρώστε τα πιο κάτω στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα.  
     Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σε σύντομο χρόνο και θα απαντήσουμε στα ερωτήματα σας. 

Μπορείτε επίσης, να μας τηλεφωνήσετε στο 70004886.  Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη σας!

Γιατί χρειάζεται να την σχεδιάσετε στρατηγικά
Οι πελάτες σήμερα δεν ενδιαφέρονται απλά να αγοράζουν προϊόντα αλλά επιθυμούν να απολαμβάνουν μια ξεχωριστή και σπουδαία εμπειρία εξυπηρέτησης που να την θυμούνται και να τους κάνει να γυρνούν ξανά και ξανά και να επηρεάζουν άλλους θετικά αναπτύσσοντας έτσι την καλή φήμη του ονόματος του καταστήματος / της επιχείρησης / οργανισμού που τους την προσφέρει.


Η εμπειρία αυτή είναι ένα αποτέλεσμα πολυσύνθετης αλληλεπίδρασης με τον πελάτη. Γι' αυτό, κάθε σημείο αλληλεπίδρασης το οποίο επηρεάζει τα αισθήματα και τα συναισθήματα, την αντίληψη του πελάτη σχετικά με το όνομα, την μάρκα των προιόντων χρειάζεται να σχεδιαστεί στρατηγικά.

​​​​​

Σχεδιασμός της Στρατηγικής 'Εμπειρία Εξυπηρέτησης του Πελάτη' 


Πόσο σημαντική είναι η εμπειρία εξυπηρέτησης
Θα μπορείτε να διαπιστώσετε πως η εμπειρία εξυπηρέτησης επηρεάζει την επιτυχία της επιχείρησης σας στο σημερινό έντονο ανταγωνιστικό και απαιτητικό περιβάλλον.


​Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις των πελατών 
Θα εντοπίστε και αξιολογείσετε τις μεγαλύτερες προκλήσεις των πελατών που στοχεύετε για να προσδιορίσετε τις ευκαιρίες ανάπτυξης της εμπειρίας εξυπηρέτησης που προσφέρει σήμερα η επιχείρηση σας.


Πως θα σχεδιάσετε την επιθυμητή εμπειρία εξυπηρέτησης

Θα γνωρίσετε πως να εφαρμόζετε μια ολοκληρωμένη και πρακτική μεθοδολογία για να αναπτύξετε δημιουργικά τον σχεδιασμό της επιθυμητής εμπειρίας εξυπηρέτησης που επιθυμείτε να προσφέρετε.

​​

Δημιουργείστε μια σπουδαία εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών που να αποτελεί ανταγωνιστικό

πλεονέκτημα για να προτιμούν οι πελάτες εσάς!


Γιατί να προσδιορίστε τα στάδια και σημεία επαφής 
Θα μπορείτε να προσδιορίζετε κάθε στάδιο της εξυπηρέτησης πελατών και να εφαρμόζετε τις κατάλληλες στρατηγικές και διαδικασίες για μια επιτυχημένη υλοποίηση.


Πως θα κερδίσετε την πιστότητα των πελατών σας 
Θα αναπτύξετε την ικανότητα σας να κερδίζετε όχι μόνο το μυαλό των πελατών σας αλλά και την καρδιά τους. Οι πελάτες εμπλέκονται ενεργά και θετικά με το όνομα και δραστηριότητες μάρκετινγκ της επιχείρησης σας.  Επιπλέον,  θα σας φέρνουν πελάτες δωρεάν!


Πως βοηθά την κουλτούρα της επιχείρησης 
Το προσωπικό αναπτύσσει μια καλύτερη αντίληψη για την επιχείρηση που επιδιώκει επαγγελματικά να αναπτύξει την στρατηγική της. Κερδίζεται περισσότερο το ενδιαφέρον του και εμπλέκεται πιο ενεργά για να συνδράμει στην επιτυχία της νέας εμπειρίας εξυπηρέτησης.