team building

​​​Σας ενδιαφέρει αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα;
     Απλά συμπληρώστε τα πιο κάτω στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα.  
     Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σε σύντομο χρόνο και θα απαντήσουμε στα ερωτήματα σας. 

Μπορείτε επίσης, να μας τηλεφωνήσετε στο 70004886.  Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη σας!

Το πρόγραμμα έχει την δυνατότητα έγκρισης από την ΑνΑΔ ως ενδοεπιχειρησιακό.  Οι επιχειρήσεις/οργανισμοί που ικανοποιούν τις προυποθέσεις της ΑνΑΔ, θα τύχουν της σχετικής επιχορήγησης. 

Δείτε εδώ την ιστοσελίδα της ΑνΑΔ. ​​

Πόσο καλά κατανοείτε τους πελάτες σας
Θα μπορείτε να κατανοείτε καλύτερα τις ανάγκες, επιθυμίες, προσδοκίες και προσωπικότητα των πελατών σας και θα μπορείτε να προσφέρετε καλύτερη εξατομικευμένη εξυπηρέτηση.


​Πόσο πιστεύει το προσωπικό σας στην εξυπηρέτηση πελατών 
Θα βοηθήσει το προσωπικό σας να κατανοήσει καλύτερα την στρατηγική σημασία της εξυπηρέτησης πελατών. Θα αντιληφθεί καλύτερα για το πως συνδράμει για ένα μεγάλο και σημαντικό για όλους σκοπό. Έτσι, θα αναπτυχθεί η θετική στάση και ενεργή προσπάθεια του προσωπικού.


Ποιες είναι οι σπουδαιότερες συμπεριφορές που επηρεάζουν δυναμικά τους πελάτες

Θα γνωρίσετε τις σπουδαιότερες συμπεριφορές και πως εφαρμόζονται στην πράξη. Έτσι, θα μπορείτε να κάνετε πιο αποτελεσματικά την αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση για συνεχή βελτίωση. 

Γιατί Ανάπτυξη της Προσωπικής Ικανότητας Εξυπηρέτησης Πελατών 
Η επιχείρηση που θέλει να πετύχει μέσα σε ένα δύσκολο και ανταγωνιστικό περιβάλλον πρέπει το προσωπικό της να διακατέχεται από ένα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών. Να μπορεί να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών της δημιουργώντας τους θετικά συναισθήματα. Η συμπεριφορά εξυπηρέτησης να αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.  

Για να επιτευχθεί αυτό, το προσωπικό πρέπει να αναπτύξει την κατάλληλη αντίληψη, νοοτροπία, την ικανότητα και τις δεξιότητες του σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών.  Επιπρόσθετα, το προσωπικό πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένο με την εταιρική στρατηγική σχετικά με την εμπειρία εξυπηρέτησης που επιδιώκει να προσφέρει η επιχείρηση στους πελάτες της.  

Πως μπορεί η επιχείρηση να αναπτύξει δυνατές πελατειακές σχέσεις
Θα μπορείτε να αναπτύξετε τις σχέσεις με τους πελάτες εφαρμόζοντας τεχνικές προσέγγισης, επικοινωνίας και χειρισμού που προωθούν μια πελατοκεντρική φιλοσοφία.


Πως μπορεί το προσωπικό να αντιμετωπίζει δύσκολες συμπεριφορές πελατών και δύσκολα περιστατικά
Θα μπορείτε να προετοιμάσετε το προσωπικό να αναπτύξει καλύτερα την ικανότητα αντίδρασης του μέσω γνώσης και τεχνικών. Θα αντιμετωπίζει τα θέματα θετικά ως πρόκληση για ενδυνάμωση των πελατειακών σχέσεων. 


Πως θα αναπτύξεται την κουλτούρα εξυπηρέτησης πελατών
Θα αναπτύξετε την στάση συμπεριφοράς του προσωπικού σας για την ανάπτυξη και διασφάλιση μιας επιτυχημένης κουλτούρας εξυπηρέτησης πελατών που να στηρίζει την υλοποίηση της εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών που υπόσχεται η επιχείρηση σας.

​​

Κερδίστε το μυαλό και την καρδιά των πελατών σας!


Η επιτυχία απαιτεί 

συνεχή προπόνηση !!!

​​​​​

Επαγγελματική Συμπεριφορά και Δεξιότητες Εξυπηρέτησης Πελατών  


​​​

Διασφαλίστε την ενεργή συμμετοχή και αφοσίωση των ανθρώπων σας για ομαδική επιτυχία στόχων